– Angajare Asistent Manager –
Candidatul Ideal
Pentru noi, candidatul ideal:
- este o persoană organizată și atentă la detalii
- este o persoană flexibilă și care se poate descurca in orice situatie
- are o atitudine orientata spre client, manifestata intr-o maniera politicoasa, profesionista si capacitatea de a gasi rapid solutii
- are o bună capacitate de coordonare și de a realiza multiple sarcini
- cunoaște programele Office (Word, Excel)
Descrierea jobului
Principalele responsabilități ale job-ului vizează:
- preluarea comenzilor si gestionarea acestora pana la finalizare
- comunicarea permanentă cu clienții noștri și asigurarea de asistență individuală în vânzarea produselor
- menținerea legăturilor cu diverși furnizori, colaboratori
- efectuarea recepției de marfă și înregistrarea mișcărilor de mărfuri
- emitere facturi și AWB-uri si transmiterea lor către clienți
- verificarea contractelor, îndosarierea documentelor fiscale și contabile în vederea transmiterii către departamentul de contabilitate
- comunicarea cu departamentul de contabilitate si personal
- pregătirea materialelor necesare, documentelor, prezentărilor pentru manager
Constituie avantaj:
- cunoștințe de contabilitate primară
- cunoașterea platformelor online WordPress si PrestaShop
- deținerea permisului auto categoria B
- cunoasterea limbii engleze
Beneficii:
- creșteri salariale în funcție de performanță
- tichete de masa si tichete cadou
- asigurare medicala in sistem privat
- bonusuri și prime în funcție de performanță
- decontare transport
- cafea si apa la discretie
- lucru într-un mediu plăcut
Program de lucru: 8 ore (9-17) de Luni pana Vineri + pauza de masa
Locația job-ului: sector 2, Bucuresti
Aplica pentru postul de Asistent Manager completand formularul de mai jos