– Angajare Asistent Manager –

Candidatul Ideal

Pentru noi, candidatul ideal:

  • este o persoană organizată și atentă la detalii
  • este o persoană flexibilă și care se poate descurca in orice situatie
  • are o atitudine orientata spre client, manifestata intr-o maniera politicoasa, profesionista si capacitatea de a gasi rapid solutii
  • are o bună capacitate de coordonare și de a realiza multiple sarcini
  • cunoaște programele Office (Word, Excel)

Descrierea jobului

Principalele responsabilități ale job-ului vizează:

  • preluarea comenzilor si gestionarea acestora pana la finalizare
  • comunicarea permanentă cu clienții noștri și asigurarea de asistență individuală în vânzarea produselor
  • menținerea legăturilor cu diverși furnizori, colaboratori
  • efectuarea recepției de marfă și înregistrarea mișcărilor de mărfuri
  • emitere facturi și AWB-uri si transmiterea lor către clienți
  • verificarea contractelor, îndosarierea documentelor fiscale și contabile în vederea transmiterii către departamentul de contabilitate
  • comunicarea cu departamentul de contabilitate si personal
  • pregătirea materialelor necesare, documentelor, prezentărilor pentru manager

Constituie avantaj:

  • cunoștințe de contabilitate primară
  • cunoașterea platformelor online WordPress si PrestaShop
  • deținerea permisului auto categoria B
  • cunoasterea limbii engleze

Beneficii:

  • creșteri salariale în funcție de performanță
  • tichete de masa si tichete cadou
  • asigurare medicala in sistem privat
  • bonusuri și prime în funcție de performanță
  • decontare transport
  • cafea si apa la discretie
  • lucru într-un mediu plăcut

Program de lucru: 8 ore (9-17) de Luni pana Vineri + pauza de masa
Locația job-ului: sector 2, Bucuresti

Aplica pentru postul de Asistent Manager completand formularul de mai jos